piątek, 20 marca 2015

7.I Miss The Misery



Hejka! Witam was w siódmym poście :) W tym tygodniu do szkoły chodziłam tylko 2 dni, a to dlatego, że rozchorowałam się już wtedy na dobre. Pojechałam do lekarza i lekarz stwierdził, że muszę zostać w domu do końca tygodnia. Załamałam się, bo nie chciałam mieć tylu zaległości... niby to tylko 3 dni, ale przez te 3 dni miałam 4 matematyki, 4 polskie i 2 niemieckie... tyle przepisywania. No, ale cóż nic się na to nie poradzi.
Na szczęście już jest lepiej i w poniedziałek wracam do szkoły :) Wiosna daję nam już o sobie znać. Słońce przez ten tydzień prawie cały czas świeciło, a temperatura wynosiła najwięcej to 14C. Nie będę się już rozgadywać, więc od razu przejdę do rzeczy! :)
P.S 4 i 5 sygnatura są z materiałów z tutoriala Yass :)

11 komentarzy:

  1. Wspaniałe sygnaturki! Są po prostu cudowne *.* Nagłówek taki delikatny i spokojny. Podoba mi się.
    Co do zdrówka, to zdrowiej :D trzymam kciuki :D
    A co do materiałów od Yass, to mam nadzieje, że ta sygnatura nie jest zrobiona z materiałów do tutka według tutka, po nie wolno tak. tylko swoje materiały wchodzą w grę :3
    Pozdrawiam!
    Czekam na kolejną notkę :D
    Natx z lost souls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo <3
      Chodzi o to, że skorzystałam ze stocków, które Yass miała w tutorialu ;)
      Również, pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. W takim razie wybacz, że się przyczepiłam ;) Po prostu kiedyś chciałam popełnić podobny błąd jak przedstawiłam, ale mnie ktoś uprzedził i chcę teraz innych wystrzegać przed tym.

      Usuń
  2. Świetne sygnaturki. Pierwsza, czwarta i piąta są najlepsze. Bardzo podoba mi się w nich kolorystyka. Nagłówek wygląda bardzo ciekawie. Fajnie ułożyłaś w nim stocki. Wygląda naprawdę bardzo dobrze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudeńka! Naprawdę z każdym postem tak bardzo mnie zaskakujesz. Sygnaturki są idealne! Tym razem Twój topaz wygląda mistrzowsko. Ostatnia sygnaturka to mój faworyt - no pozamiatane po prostu! Ukłony Ci sie należą. Nagłówek także genialny. Śliczne stocki i Taylor ♥
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuu, tyle miłych słów, dziękuję! <3 oczywiście, zajrzę (=
      Również, pozdrawiam! <3

      Usuń
  4. Współczuję choroby, naprawdę. Sama próbuję wyjść z resztek anginy. Cieszę się, że już ci lepiej :) Wiosna! Całe szczęście, bo już tego zimna i zmiany pogody nie dało się wytrzymać :)
    Co do grafiki. Nie mam się do czego przyczepić, bo wszystko, bez wyjątku, bardzo mi się podoba i naprawdę zazdroszczę ci talentu. Z sygnatur najbardziej spodobała mi się pierwsza, a i nagłówek wygląda idealnie :)
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowiej!
      Dziękuję za tyle miłych słów <3
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się pierwsza i ostatnia sygnatura ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy