czwartek, 11 lutego 2016

21. Pillowtalk




Hejka kochani! Jak się macie? Mam nadzieję, że dobrze. U mnie wszystko w porządku jak na razie. Dokładnie 05.02.2016r. wybił rok na Engraving Greys. Nie zapowiedziałam imprezy, a dlaczego? Bo miałam tyle nauki, że wiedziałam, iż się nie wyrobię. I za to bardzo was przepraszam. A poza tym to jutro rozpoczynam ferie! Jeeej! W końcu wolne.. Ilość nauki mnie już przytłaczała, ale jakoś przeżyłam. Jeśli chodzi o prace, to jest zdecydowanie więcej, niż w ostatnich notkach.
Miłego oglądania prac! <3



1 komentarz:

  1. Sto lat, sto lat! :3 I mam nadzieję, że spotkamy się tu za kolejny rok. ^^
    Sygnaturki, jak zwykle, są cudowne. Najbardziej urzekły mnie pierwsza i czwarta, są bezbłędne! <3
    W pierwszym nagłówku przeszkadza mi koloryzacja, tworzy taki dziwny efekt na twarzy tej dziewczyny. Wszystko wydaje mi się takie zlane... To chyba najgorsza praca z tej notki. :<
    Ale drugi jest obłędny! *___* Wszystko idealnie ze sobą współgra i choć nie lubię takich efektów wypukłości w napisach, to tutaj wygląda zjawiskowo! <3
    Ściskam cieplutko! <3
    A.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy