sobota, 23 stycznia 2016

20. Hands To Myself



Hejka kochani! Jak tam rozpoczęcie nowego semestru? Wiem, że niektórzy mają ferie, jednak ja muszę jeszcze czekać do 12.02, wtedy idę ostatni raz do szkoły.Dzisiaj sobota. Tak na prawdę cały dzień siedziałam przed laptopem oglądając 'Teen wolf'. Jestem zrozpaczona śmiercią Allison.
Przez cały ten tydzień szkoły nic nie robiliśmy. Siedzieliśmy w ławkach i słuchaliśmy jakie mamy oceny. Przewinęło się kilka sprawdzianów, ale to wszystko. Znowu nie mam wam nic do opowiadania. Nic się u mnie nie dzieję, więc przejdę do prac:)









5 komentarzy:

  1. Ja ferie zaczynam 1 dnia lutego, więc już niedługo <:
    Śliczne prace, szkoda tylko, że jest ich tak mało. Najbardziej podoba mi się pierwsza sygnaturka c: oraz drugi banner ♥
    Pozdrawiam i życzę weny do dalszego tworzenia c:
    oreuis
    grafikacentaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super notka! *O*
    Moimi faworytami są: 2, 3 sygnatura i drugi banner <3 Powaliłaś mnie kolorystyką, kompozycją i napisami ^-^ Ja właśnie kończę pierwszy tydzień ferii. Mija to zdecydowanie za szybko... :c no cóż.
    Pozdrawiam!
    Forain z lost souls ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje sygnatuki nie przestają mnie zadziwiać są cudne. Po prostu wielkie WOW♥♥ Nie znajdę swojego faworyta bo nie da se wybrać najlepszej gdzie każda jest tak samo mega cudowna. Co do bannerków to zdecydowanie ten drugi jest lepszy<3
    Ja ferie też zaczynam 12.02 wiec już wbrew pozorom niebawem!
    pozdrawiam cieplutko, kotxox♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tu pierwszy raz i strasznie podobają mi się Twoje prace. Szczególnie sygnaturki *,* A najbardziej podoba mi się ta z Zendayą (nie wiem, czy dobrze napisałam XD). Koloryzacja jest taka lekka i przyjemna. W dodatku ten zielony. Cudo!
    Ja swoje ferie już skończyłam pierwszego lutego.. Zdecydowanie czas mija zbyt szybko ;-;
    Pozdrawiam gorąco!! xx.
    /graphic-danni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu pierwszy raz i strasznie podobają mi się Twoje prace. Szczególnie sygnaturki *,* A najbardziej podoba mi się ta z Zendayą (nie wiem, czy dobrze napisałam XD). Koloryzacja jest taka lekka i przyjemna. W dodatku ten zielony. Cudo!
    Ja swoje ferie już skończyłam pierwszego lutego.. Zdecydowanie czas mija zbyt szybko ;-;
    Pozdrawiam gorąco!! xx.
    /graphic-danni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy