sobota, 16 stycznia 2016

19. Stitches



Hejka kochani! Co tam u was? Mam nadzieję, że wszystko dobrze, bo u mnie coraz lepiej;D Nawet nie mam pojęcia co napisać, bo nie działo się u mnie nic ciekawego. Ostatnio nawet nie miałam czasu wejść na komputer. Uczyłam się tylko. Weszłam dzisiaj i wykombinowałam coś dla was. Musicie mi wybaczyć za ilość, bo jest tego mało. Tylko 1 nagłówek i 3 sygnatury. To bardzo mało, ale szkoła. Wynagrodzę wam to w przyszłym tygodniu. 
Dobrze, więc nie zanudzam was i zapraszam do oglądania!








7 komentarzy:

  1. Ja ostatnio też nie mam czasu.. To znaczy, mam czas, ale jakoś nic mi się nie chce...
    Mało rzeczy, ale za to fajne c: Moim numerem jeden jest sygnaturka z Lily ♥
    Czekam na kolejną notkę <:
    Pozdrawiam c:
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobnie,mało piszę na blogu bo nic ciekawego się u mnie nie dzieje;/ W notce ledwo dodałam trzy prace...
    Świetny nagłówek:) Z sygnatur podoba mi się najbardziej ta ostatnia.Pozdrawiam i życzę weny ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ostatnio doskwiera brak weny i w końcu trochę się na PSa wkurzyłam... Wiesz, jak człowiek kilka dni robi jeden nagłówek tylko po to, żeby w końcu wylądował w koszu, można nieźle się zirytować. c':
    Sygnaturki są piękne i napatrzeć się nie mogę, głównie przez te koloryzacje. <3 Ale nagłówek tak średnio mi się podoba. :< Jakiś taki... nijaki. No, ale to może tylko wrażenie po poprzednich pracach. ^^
    Pozdrawiam cieplutko! <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. O MÓJ BOŻE!!!
    Ale cudowne sygnaturki :")
    Matko... ty wiesz jak mną wstrząsnąć. Te prace są obłędne! W pierwszej najbardziej podoba mi się kolorystyka. W drugiej dosłownie wszystko, a w trzeciej kompozycja <3
    Nagłówek jest bardzo ciekawy *O* Zupełnie inny, ale swój ;)
    Czekam cierpliwie na kolejną notkę :3
    Pozdrawiam!
    Forain z lost souls graphics ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu znalazłam chwilkę żeby cos tutaj napisać a zabieram się do tego już od jakiegoś czasu. Sygnaturkami z tego posta mnie zachwyciłaś! Są wspaniałe, ich kolorystka jest naprawdę dobra, świetnie dobrana i taka przyjemna dla oka! Czekam na więcej takich mega kolorowych prac od Ciebie<3
    Nagłówek również bardzo mi się podoba, pozdrawiam Kotxox:**

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog został już dawno przyjęty do spisu (dopiero teraz piszę, bo znalazłam w końcu chwilę)

    Pozdrawiam
    Grafika na widelcu
    (katalog)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sygnaturka z Lily jest po prostu piękna! Napatrzeć się na nią nie mogę. Cudne napisy tam zrobiłaś, pasują idealnie. Z brakiem czasu chyba każdy ma problem. Sama nie wiem, w co ręce wsadzić :D. Nawet w tym blogowym świecie pojawiam się i znikam :D.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy