czwartek, 7 stycznia 2016

18. Waitin For You



Hejka kochani! Jak tam powrót do szkoły? Wiem, że niektórzy z was szli już w poniedziałek. Moja szkoła miała iść w czwartek, ale stało się coś z piecami i nie grzeją i idziemy dopiero w poniedziałek jedenastego. Niby ciesząca wiadomość, ale będziemy musieli odrabiać te dni. A to już mnie nie cieszy. A tak poza tym to dopadła mnie choroba. Gardło mnie tak boli, że nic mówić nie mogę, ciężko mi też przełykać. Kaszel masakryczny, męczy mnie w dzień jak i w nocy... I katar. Jeśli chodzi o sylwester to tak jak już mówiłam spędziłam go sama w domu, oglądając PLL. Było fajnie(haha). O północy wydarłam się na cały dom 'SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU'. I poszłam spać tak gdzieś o 2 nad ranem. Ostatnio też przeglądałam filmy fantastyczne na 2016. I jestem teraz taka podjarana. Chyba najbardziej zaciekawił mnie z tych filmów 'Fantastyczne zwierzęta i jak je odnaleźć.' Koniec mojego gadania, zapraszam na notkę! :D







http://funkyimg.com/i/26bKn.png

11 komentarzy:

  1. Boże! Notka obłędna! *O*
    Najbardziej podobają mi się sygnaturki i drugi nagłóweczek <3 A! No i jeszcze ikonki :3
    Ja sylwka spędziłam u koleżanki z całą ekipą. Nie spaliśmy wgl... oglądaliśmy KRAINĘ LODU, HORRORY i strzelaliśmy fajerwerkami :") Tak... typowo xD
    Czekam niecierpliwie na kolejną notkę <3
    Pozdrawiam!
    Forain

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie współczuję, że idziesz do szkoły w poniedziałek, bo odrabianie tych lekcji w innym terminie to coś niefajnego. :c
    Co do notki, druga sygnaturka podbiła moje serduszko. ♥ Pierwsza to zdecydowanie nie moje kolory, dlatego mi nie leży. :) Ikonek nigdy nie umiałam oceniać, to napiszę tylko, że są bardzo ładne. c':
    Thomas, Teresa! I moje serduszko złamane na pół. :< Tak bardzo ich shippuje, że aż patrzeć na nich nie mogę... Ale nagłówek świetny! I drugi również! ^^ I trzeci, i, ach, wszystko mi się tu podoba! ♥
    Czemu wcześniej tu nie zajrzałam? Niemądra ja. c':
    Pozdrawiam!
    Alessa (graphics-temptation)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Cieszę się, że tu zajrzałaś;* musisz wpadać częściej haha:D
      Dziękuję za tyle milutkich słów!
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  3. Pisze drygi raz ten komentarz! Ach ten blogger! Z jednej strony ci zazdroszczę, bo ja juz musiałam iśc do szkoły 4.01, a z drugiej nie. Odrabianie to najgorsze co może być. Sama to przeżyła, więc współczuję.
    Ikonki! Są świetne i jeszcze mój ulubiony niebieski to w ogóle! ♥
    Moje serce skradła 1 sygnaturka, sama nie wiem dlaczego bardziej mi się podoba, jest prześliczna.
    Nagłóweczki! Wszystkie są przepiękne!
    1. Kocham! Dylan i Kaya, jak tu go nie kochać?! ♥
    2. Trochę nie moje klimaty, nigdy mi nie wychodzą z Azjatkami, itp.
    3. Czy tylko ja lubię połączenie różu z czernią? :) Faworyt!
    Dobrze, że tutaj zajarzałam, bo wszystko jest prześliczne!

    A tak w ogóle nie myślałaś, żeby robić szablony? Masz talent do grafiki, to czemu nie? Tak się pytam , bo z chęcią bym je obejrzała. :)
    Emma :) Meradivizione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do sylwka to spędziłam je w łóżku(choroba!) A do tego do moich rodziców przyszedł wujek z bliźniakami, więc musiałam wysłuchiwać krzyków siedmiolatków!
      Bardzo udany! :D

      Usuń
    2. Bardzo ci dziękuję!:)
      A co do szablonów to sama bym chciała je obejrzeć, ale nie potrafię ich robić;(
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  4. Chyba pierwszy raz widzę ikony w twoim wykonaniu i są mega śliczne! Jestem OCZAROWANA. Sygnaturki obie są niczego sobie, zresztą bardzo lubię sygnaturki w twoim wykonaniu co zresztą wiesz :)
    Jeśli chodzi o nagłówki to na temat pierwszego i drugiego moje zdanie znasz. Ale wspomne jeszcze raz, że mega uwielbiam więżnia labiryntu w każdej formie więc twój nagłówek również uwielbiam, mimo to najlepszy według mnie jest 3! Jest naprawdę świeny! Strasznie lubie kolorystke gdzie są połączone odcienie z szarości z innymi odcieniami kontrastującego (jeśli można to tak nazwać) koloru!
    Pozdrawiam cieplutko, kotxox <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ikonki! Uwielbiam! Są prześliczne! Druga Sygnaturki przebiła wszystko,ale tzn.nie wszystko bo ostatni nagłówek pobił sygnaturę! Ach,ile tu pieknych prac.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowo otwarty katalog, gdzie na zgłaszających za jakiś czas czeka niespodzianka!
    grafika-na-widelcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy