czwartek, 31 grudnia 2015

17. Focus




Hejka moi drodzy! Jak wam minęły święta? Mam nadzieję, że dobrze! :D U mnie było dość spokojnie. Nikt się pod nogami nie plątał, aż dziwne. Podzieliliśmy się opłatkiem, zjedliśmy i przyszedł czas na prezenty. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu pod choinką był laptop, z którego teraz do was piszę. Do teraz się nim jaram:D. Dzisiaj czwartek, sylwester, a ja spędzę go w domu obżerając się popcornem, chipsami i oglądając PLL. Idealnie. Szczerze mówiąc nie chciałam nigdzie iść. Wolałam zostać w domu i mieć spokój niż gdzieś pójść. Lubię swoje towarzystwo. Jeśli chodzi o notkę to jestem średnio zadowolona ze swoich prac, ale  współprace są świetne. Zapraszam na notkę:)

Szczęśliwego Nowego Roku!!





WSPÓŁPRACA Z FORAIN:
WSPÓŁPRACA Z SCAR:






6 komentarzy:

  1. Właśnie przybijam Ci wirtualnego żółwika bo:
    1) też dostałam laptop pod choinkę
    2) też spędzam sylwestra sama, bo wolę swoje towarzystwo <:
    A co do prac to mi się bardzo podobają c: W szczególności moje serce skradła druga sygnaturka i drugi nagłówek <: Idealne są po prostu i te kolorki ♥ A tak w ogóle to nigdy nie widziałam twojej brzydkiej pracy c: każda Ci się udaje c:
    Pozdrawiam serdecznie ♥
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie jak bliźniaczki:D
      Bardzo ci dziękuję za tyle miłych słów kochana;*
      Pozdrawiam również i wpadaj częściej:)

      Usuń
  2. Ja pod choinką znalazłam parę książek na które od dawna polowałam! Coś super. :D
    Co do prac, to uwielbiam twoje sygnatury. Z pierwszych trzech nie umiałam wybrac która jest najlepsza. Każda ma w sobie takie coś!
    Jeśli chodzi o nagłówki drugi to mój faworyt. Pozdrawiam kotxox:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prezenty ci się podobają:D
      Dziękuję kochana;*
      Pozdrawiam również;)

      Usuń
  3. Ja spędziłam sylwestra tylko z rodzicami chociaż miałam zupełnie inne plany (a mianowicie zamknąć się w pokoju z wystraszonym psem i czytać książkę popijając drinkiem), ale jak się okazało, z rodzicami też można nieźle się bawić :D
    Co do posta, jestem zauroczona twoją współpracą z Forain. Sygnaturka jest urocza :) W każdej z tych prac podoba mi się to, jak nakładasz napisy. Nie każdemu udaje się dobrać i nałożyć w odpowiednich miejscach takie napisy! :)
    Jeśli chodzi o nagłówki, to pierwszy skradł moje serce swoją kolorystyką. Jest obłędny! W drugim napis "główny" wyszedł genialnie :D A trzeci jest idealny sam w sobie :) Co tu więcej mówić?
    Masz po prostu talent, którego można pozazdrościć :D
    Swoją drogą... Świetny szablon główny. Wielkie brawa dla Forain :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego na nowy rok :)
    Scar.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy