piątek, 4 grudnia 2015

13.Wildest dreams



Hejka kochani! Mamy już gruuuuudzień! To zdecydowanie mój ulubiony miesiąc w roku. Czekam tylko na śnieg, ale chyba sobie poczekam. Nie zapowiada się, żeby miał spaść w najbliższym czasie:(. W szkole jak zawsze niezły zapierdziel. Niedługo zacznie się poprawianie ocen i wystawianie ich. Nie lubię tego okresu. Zawsze wtedy się okropnie stresuję i boję, że będę miała okropną średnią. Mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze. Musi być. W sobotę jadę do mojej kochanej siostry na korepetycję z matematyki. Jest świetna z tego przedmiotu. No, ale nie bez powodu zdała podstawę i rozszerzenie na maturze na 100%. Szkoda, że ja nie jestem taka zdolna. Ale nie zamartwiam się już i przechodzę do prac! 
P.S W drugiej sygnaturze jest litrówka. A ponieważ nie mam PSD to nie mogę tego zmienić. I użyłam w 1 nagłówku stocków od prettysmilex z tutorial'a.











Robiłam pierwszy raz bannery, więc nie wiem jak je ocenić ;\

6 komentarzy:

  1. Dreidre w jakim programie robisz grafikę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy w życiu nie zabrałam się za banery, wiec gratuluje że Tobie się w końcu udało :D
    Wyglądają super. Jakbym nie doczytała to nie pomyślałabym, że robiłaś je po raz pierwszy!
    I oba nagłówki podbiły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniała notka!
    Piękne prace *O* Zakochałam się w każdej, którą umieściłaś w tej notce. Ciężko jest mi wybrać faworyta :c
    W sygnaturkach użyłaś niesamowitych koloryzacji, a napisy są obłędne!
    Nagłówki...hm... no cud, miód i malinka!:3 Jestem po prostu zachwycona i kompletnie nie wiem, co powiedzieć.
    Jeżeli bannery robiłaś po raz pierwszy, to... nie chcę wiedzieć co będzie za rok! Są fantastyczne!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    Forain z lost souls graphics ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy