piątek, 18 grudnia 2015

15. Love Yourself



Hej. Dzisiaj nie mam ochoty nawet mówić. Cały tydzień był do dupy. Trudno mi jest skleić jedno zdanie. Straciłam największą szansę... Straciłam szansę, by spotkać moje aniołka, moje słońce, które rozświetla cały mój dzień. Nie zobaczę go. Nie zdążyłam kupić biletów. Staram się odkupić od kogoś, ale na razie bez skutków. Tracę powoli nadzieję, że go zobaczę. Możecie się śmiać, ale on jest dla mnie wszystkim, dosłownie. Płakałam przez cały okrągły dzień, gdy dowiedziałam się, że nie ma już biletów, a zostały tylko te za 3000 tys. lub 8000. Byłam i jestem załamana. Eh.. Przez to wszystko nie mam ochoty nic robić, także notka nie jest bogata, ale wynagrodzę wam to tylko wtedy, gdy wstanę na nogi. Obiecuję. Trzymajcie kciuki, żebym zdobyła ten bilet... A teraz zapraszam na notkę.




Współpraca z KOTXOX:




Współpraca z OREUIS:
Współpraca z KOTXOX:



4 komentarze:

  1. Cudne prace, zreszta jak zwykle, za kazdym razem coraz lepsze! Pierwszy blend jest świetny włącznie z mega dopasowanymi kolorami. Ten ze współpracy z Oreuis też bardzo mi się podoba :)
    Współpraca z Toba jest bardzo przyjemna :3
    Co do notki, to tak jak juz Ci pisałam bilet zdobędziesz, jest jeszcze troszke czasu. Wierze w to ze Ci sie uda!
    Pozdrawiam cieplutko Kotxox :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromnie, bo na telefonie, ale muszę powiedzieć, że mi bardzo podobają się twoje prace :) pierwszy nagłówek skradł moje serce - ze względu na wszystko. Kompozycje, kolory i napis *o* no po prostu cudo. Może zrobisz z nim szablonik? Ja z chęcią bym zobaczyła go :)
    Co do sygnatur wszystkie są ciekawe, aczkolwiek w pierwszych dwóch zmieniłabym napisy nieco ;)
    Przepraszam, że tak mało, ale na tel się ciężko pisze :/
    Pozdrawiam :)
    Forain z lost souls :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy