czwartek, 24 grudnia 2015

16. Merry Christmas Everyone



Hejka elfiki! Witam was w to jakże przepiękne popołudnie wigilijne. Muszę przyznać, że w końcu od dwóch lat poczułam magię świąt. W tamtym tygodniu rozpaczałam, ale już stanęłam na nogi i mogę wykonywać grafikę! Jestem  z siebie dumna. Od wczoraj zaczął się wielki harmider w domu. Wszystkich było wszędzie pełno, nawet ruszyć się nie było można. Mama biegała w tę i z powrotem, krzycząc co chwila. Powoli miałam jej dosyć, ale jakoś musiałam wytrzymać. Kocham święta, a najbardziej z tych wszystkich dni to chyba 24 dzień grudnia. Wtedy najbardziej czuję to magię. Zjeżdża się cała rodzina i jest tak super. Tylko jednej rzeczy nie lubię... Dzielenie się opłatkiem to najgorsze co ktoś mógł wymyślić. Nigdy nie wiem co życzyć. Zawsze jest to 'wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczęścia i pieniędzy' lub po prostu 'wesołych świąt'. Jakaś masakracja. Przed chwilą też skończyłam ubierać choinkę i zabrałam się za pisanie notki, a za chwilę muszę iść znów pomagać, więc zmykam i pokazuję wam co zrobiłam;*(nie mogłam oczywiście zapomnieć o życzeniach świątecznych).
P.S Bardzo, ale to bardzo dziękuję za szablon Forain(Lost Souls Graphics). Jest przewspaniały jak i sama jego autorka<3.

Życzę wam, żeby Wigilia i Święta Bożego Narodzenia,
upłynęły spokojnie i radośnie,
aby marzenia się spełniały,
a sukcesy przerosły oczekiwania.
Życzę wam przede wszystkim szczęścia, bo na Titanicu,
wszyscy zdrowi byli, tylko im szczęścia zabrakło.
Wesołych Świąt Kochani!








WSPÓŁPRACE Z FORAIN:

4 komentarze:

  1. AWWWWWWWWWWWWWWWWW *O* Ale piękna notka!
    Sygnaturki są wprost bajeczne! Takie pełne magii :D Aż czuję ducha świąt. To niesamowite <3
    Nasze współprace wyszły znakomicie ^.^ Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam z tobą coś zrobić.
    Życzę Ci również wszystkiego, co najlepsze.
    Abyś była zawsze uśmiechnięta i radosna.
    Żebyś cieszyła się z własnych sukcesów
    I by duch świąt odwiedzał Cię co roku.
    Było mi ogromnie miło robiąc ten szablon dla Ciebie. Mam nadzieję, że jest taki jaki chciałaś i, że wszystko jest w pełni funkcjonalne.
    Wesołych Świąt!
    Forain <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A piękny nowy szablon <3
    No i oczywiście twoje prace, są wspaniałe jak za każdym razem. Moją uluiobną sygnaturką jest zdecydowanie ta druga i może skuszę się Ci ją podkraść do następnego postu.
    Najlepszy nagłówek to oczywiście 3! hahaha :D
    Bardzo podoba mi się również ten drugi ze współpracy z Forain. :)
    Pozdrawiam Kotxox!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy