piątek, 11 grudnia 2015

14. Snow In California.



Hejka! Jak wam minął tydzień? Jeśli dobrze to mega się cieszę. Mi minął całkiem przyjemnie. Nawet wszyscy ludzie ze szkoły byli dla mnie dosyć "mili". Nic się nie działo. Aż się zdziwiłam. Za 13 dni Święta. Bardzo się cieszę z tego powodu. Nie będę musiała wstawać wcześnie rano i chodzić do szkoły na 8:30, z czego na 7:30 muszę być na przystanku, ponieważ jeżdżę autobusem. Śniegu nadal nie ma. Czekam i czekam. Mam wielką nadzieję, że kiedyś jednak spadnie. Chociaż z czasem w to wątpię. Od niedawna coś dzieję mi się z Topazem:( nie chce wyrównywać mi u góry. Ostatnio bardzo intensywnie czytam "Pamiętnik Narkomanki". Świetna książka, polecam. Lubię tego typu książki. Zaczęłam też oglądać serial "Flash". Myślałam, że będzie jakiś niewypalony, ale wpadł w mój gust. Ale już koniec moich pogaduszek na temat życia, przechodzę do prac!










ostatnie dwa nagłówki to współprace ze wspaniałą Scar ♥


14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę piękne prace! Uwiodła mnie sygnatura z Dylanem *-* Reszta grafiki oczywiście także cudowna! :D We współpracy ze Scar zachwycił mnie układ-modelki, napis, generalnie kompozycja :D
      Z niecierpliwością czekam na następną notkę,
      Pozdrawiam!
      [/Ingulaine]

      Usuń
    2. Oj,nie sprecyzowałam, że chodziło mi o drugą współpracę ze Scar ;)

      Usuń
  2. Jejkuuu! Co za cudowna notka! Rzadko kiedy to mówię... Co prawda podobają mi się wszystkie prace, ale jejkuuuu! To co tutaj zamieściłaś to po prostu cuda! Zazdroszczę ci umiejętności komponowania postaci tak jak w pierwszym nagłówku... Swoją drogą, to mój zdecydowany faworyt :D Nasze współprace są przegenialne ♥ Masz ten sam problem z Topazem co ja, od dłuższego czasu :/ Nie mam pojęcia jak to zmienić i strasznie mnie to denerwuje... Ale i tak podobają mi się te dwie ostatnie sygnaturki *_* To nie znaczy, że pozostałe prace są gorsze, bo wręcz przeciwnie, są śliczne :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    Scar / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. *O*
    WHAT IS GOING ON?!
    WHEN I SEE YOUR WORKS...
    "AND I THINK TO MYSELF... WHAT A WONDERFUL WORLD" :D
    Nie no... jestem wprost zachwycona :3
    Jeśli chodzi o sygnaturki to... wielki podziw za dobranie kompozycji, koloryzacji i ogólnie to w sumie za całokształt. Są przecudowne i nie mogę oderwać od nich wzroku.
    Co do nagłówków, to również są OBŁĘDNE! Nie mogę wybrać faworyta, ale każdy z nich ma w sobie to "coś", co przyciąga mnie na kilka minut.
    (in the ring of fire)
    pobieram koloryzacje :3
    Pozdrawiam serdecznie!
    Forain z lost souls graphics ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko! bardzo dziękuję! tyle milutkich słów.. Aż chce się dalej tworzyć.
      Również pozdrawiam!
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Heeej <3
    Jeju jak tutaj pięknie! Muszę Ci powiedziec kochana że bardzo ale to bardzo się rozwinęłas, gratulacje! Bo twoje prace naprawdę robią ogromne wrażenie. Pozazdrościc, naprawdę! Jak dla mnie sygnatura z Dylanem wygrała wszystko, majstersztyk!
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa uwielbiam twoje prace!
    Pierwsze dwie sygnaturki mega mi się podobają, co do nagłówków wyszły wam świetnie. Zdecydowanie jednak swoje serce oddaje ostatniemu. Jest zdecydowanie najlepszy.
    Co do "Pamiętnika Narkomanki" to jestem wielką fanką tej książki, kupiłam ją przypadkowo jak gdzieś jechałam i zapomniałam zgarnąć z biurka czegoś do czytania na drogę i mega mnie wciągnęła. Z tego co wiem inne książki tej autorki też są świetne ale jeszcze nie dorwałam żadnej w swoje łapki.
    Pozdrawiam cieplutko<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :) Bardzo ładne prace ! Ta druga sygnatura po prostu cudna <3 Dodaje do obserwowanych Twojego bloga.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy